Pensioenverzekeraar Je loog tegen mij

Het is wel een opvallende reclame van Brand New Day. Met een iets oudere zanger van Drukwerk hoor je de bekende klanken van het nummer “Je Loog Tegen mij”. Maar in de commercial zie je de namen van de bekende verzekeraars voorbij komen. Voor de gebouwen van verzekeraars als Aegon, SNS Reaal en Nationale Nederlanden staat de artiest op te treden. Deze reclame is in de lijn van een eerder spotje met teksten als “je hebt me belazerd, je hebt me … [Lees meer...]

Brand New Day: consumenten keren verzekeraar de rug toe

Vandaag komt Brand New Day met een persbericht ten aanzien van het feit dat steeds meer consumenten hun verzekeraar de rug toekeren. Hiermee weet Brand New Day als uitdager van de gevestigde orde hard te groeien. Dankzij de vele overstappers. De oorzaak is dat de consumenten het vertrouwen in de verzekeraars hebben verloren. En na de woekerpolis affaire zijn klanten ook geneigd om van pensioenaanbieder te veranderen. Voorheen waren de klanten … [Lees meer...]

Brand New Day groeit hard

De groei bij Brand New Day zet hard door. In 2010 zijn circa 5.000 nieuwe rekeninghouders geworven met een toevertrouwd vermogen van € 65 miljoen. Door de versnelling van de groei worden eind april 2 belangrijke mijlpalen bereikt: meer dan € 100 miljoen toevertrouwd vermogen én meer dan 10.000 rekeninghouders. Kalo Bagijn, algemeen directeur: ‘Wij zijn meer dan tevreden over dit eerste jaar. Wij hebben bekendheid en vertrouwen opgebouwd. Als … [Lees meer...]

Brand New Day start samenwerking met intermediair

Intermediair start massaal met oversluiten woekerpolis De producten van Brand New Day zijn vanaf komende week ook via onafhankelijke adviseurs te verkrijgen. Via de eigen website konden de producten al direct, zonder tussenkomst van een adviseur, afgesloten worden. Direct na haar introductie in januari kreeg Brand New Day, dat géén provisie betaalt, verbazingwekkend veel verzoeken van onafhankelijke adviseurs tot samenwerking. Om hen te … [Lees meer...]